اندر باب خرید

چند روزیکه زندگی یکنواخت شده... خوردن...خوابیدن...حرم رفتن...

اهالی اتاقمون که از روز دوم در حال خرید سوغاتی هستن...عجب کار مزخرفیه این خرید سوغاتی... هرچی ملت زحمت کشیدن توی حرم یه خورده از دنیا کنده شدن رو توی بازار خراب می کنن بر می گردن

آهان یادم رفت... حرف سر روزمرگی و یکنواختی بود... یه روز تصمیم گرفتم یکبارم شده با دوستام برم ببینم چه خبره... و یه خورده هم که شده به این هیکل ورزشکاریمون یه تکونی بدیم

اولش رفتیم «محمود سعید» یه فروشگاه 2 طبقه با 12000متر زیر بنا...از جون مرغ تا شیر آدمیزاد...اوه سوتی شد...از شیر مرغ تا جون آدمیزاد توش پیدا می شه...جنساش به درد سوغاتی می خوره...قیمتاش پایینه و به همون نسبت کیفیتش دوستام مقدار متنابهی پیرن مردونه و شلوارو از این چیزا خریدن فک کنم یه 30-40 تایی فقط پیرن مردونه خریدن آخه قیمتاش مناسب بود 30 ریال که دست بالا بگیری می شه 9 هزار تومن ما...

طبق آمار...می دونستم یه جایی به نام «سنتر پوینت» یا «الراجحی سنتر» طرف های پل «ملک خالد» وجود داره...با 10 ریال یه ماشین دربست کردیم و دم دربش پیاده شدیم... فروشگاهیه با چندین طبقه و بسیار شیک و اجناس با کیفیت بسیار خوب و مارک دار...اگه پول داشته باشی و دلش خرج کردنشو ... بد جور پیاده ای... من که قصد خرید نداشتم... ولی توی قسمت مردونش رو خوب گشتم...توی قسمت زنونشم هم برای عیال آینده (هییییی... زیر سر ندارم ها ... بعدا حرف در نیاد) و داشتم لباس انتخاب کردم...لباس شب هاش بد نبودن! اگه همچین مانکنی ها نصیبمون بشه

توی این چند روزه هم اتاقی های من حدودا یه 2000 دلاری سوغاتی خریدن ... تازه هنوز هم تموم نشده بقیشو گذاشتن مدینه بخرن...می گن اونجا ارزون تره

هم اتاقی هام تعجب می کنن که من راس راس ول می گردم و اصلا فکر خرید سوغاتی نیستم... من نه ولیمه می دم نه سوغاتی می خرم... چون معمولا نه سوغاتی می گیرم نه ولیمه کسی می رم... اصلا و ابدا هم کار خوبی نیست... من یه حساب سر انگشتی با دوستان هم اتاقیم کردم دیدم حدودا 1.5 میلیون سوغاتی می خرن...بین 5-6 میلیون هم پول سالن و غذا و میوه و مداح و ... آخه حیف نیست آدم 7-8 میلیون بده آدم های شکم سیر بخورن... واقعا با این پول نمی شه کار بهتری کرد؟...فقط فک کن 104 هزار نفر ایرانی اومده تمتع...میانگین 2 میلیون هم خرج کنه می شه 208000000000 تومن می دونی گره از کار چند نفر باز می شه... چشم و هم چشمی بده ... از منو تو بدتر!

نظرات 1 + ارسال نظر
حاج مهدی سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:09 ب.ظ

استاد ما که هم ولیمه شما روخوردیم هم سوغاتی گرفتیم!! ای ایها الناس این حج محمد ما دورغ میگه!! :))

تقصیر منکه دعوتت کردم...تو اینگار تا حالا حاجی خوری نرفتی و سوغاتی هم نگرفتی!!!...اگه ولیمه دادن معنیش دعوت ۲۵ نفره و ناهار دادنه و معنی سوغاتی هم اونیه که تو گرفتی...آره ما هم ولیمه دادیم هم سوغاتی (شکلک بچه خیلی پر رو)
ما خیلی چاکریم آقای دکتر...قرار نبود دست مارو رو کنی ها....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد