ماراتن کوچک (قسمت اول)

بعد از صبحانه و نماز رفتیم سراغ اتوبوس هایی که درب هتل منتظرمون بودن...باید زود می رفتیم اگه آفتاب می زد دیگه مرد ها نمی تونستن سوار اتوبوس های مسقف بشن 

 

کلا اتوبوس های منتهی به حرم مجانیه... ایرانی ها برای خودشون در تمام مکه خطوط مخصوصی درست کردن که متشکل از ۱۱ خطه و تعداد بسیار زیادی ایستگاه داره ... پولش رو به دولت عربستان یکجا پرداخت کردن برای همین ما اصلا پولی از این بابت به راننده ها نباید بدیم 

 

قرار گروه باب علی (ع) بود... یه ۲۰ دقیقه ای کنار مسجد الحرام منتظر بودیم تا گروه جمع بشه و طبق معمول آخرین نفر گروه هم روحانی همیشه در صحنمون بود که بهمون پیوست...وقتی جمع کامل شد روحانی کاروان یک دور تیتر وار اعمال رو مرور کرد : 

- ۷بار طواف به دور بیت الله از حجر تا حجر  

- نماز پشت مقام ابراهیم 

- ۷ بار طی کردن راه صفا به مروه و بالعکس 

و در آخرین مرحله از عمره تمتع باید یه مقدار از موهامون رو کوتاه کنیم (تقصیر) 

 

سرم رو انداختم پایین ۳ تا آرزوم رو با خودم مرور می کردم ...سرم پایین بود تا به مقابل کعبه رسیدیم... سرمو آوردم بالا...زبونم بند آومده بود ..آرزوهام یادم رفته بود...به سجده افتادم...گریه... 

 

حلوای طنطنانی تا نخوری ندانی!

 

به زحمت ۳ تا آرزوم رو که اولیش مطمئنا ظهور آقا بود رو جمع و جور کردم ... راه افتادیم برای طواف ...مگه می شد ازش چشم بر داشت!

انصافا ماراتن سختی بود...ازدحام جمعیت...فشار...یک جاهایی تقریبا دیگه گوشت چرخ کرده می شدی... ۷ شوط طواف رو انجام دادم...رفتم پشت مقام ابراهیم تا ۲ رکعت نمازم رو بخونم... رکعت اول رو خوندم...یه هو یه غول بیابونی بد هیبت با ریش دراز و سبیل تراشیده چنان پرتم کرد عقب که اینجا جای نماز نیست!...مسئول امر به معروفشون بود... آمپرم  به مرز انفجار رسیده بود... عقبتر جایی پیدا کردم رکعت اول به خیر گذشت توی سوره رکعت دوم بودم که یه هو یه دستی مثل پتک خورد تخت سینم...

نظرات 2 + ارسال نظر
*** پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:30 ق.ظ http://www.khodavand.blogsky.com

سلام دوست عزیز.

پیام الهی با چندی دیگر از آیات الهی بروز شد.

منتظر حضور سبزتان هستم.

در زیر سایه ی حق موفق باشید.

داش امید شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:34 ق.ظ

موقع دعا مارو که فراموش نکردی؟
اون یارو عربرو هم باید میدادیش به من حسابی جای من خالی بود.

خطرناکه حسن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد